Nyårslista 2015

Beskriv året med tre ord.
Kaos, Sorg, Hoppfull.

Vad var de bästa som hände under 2015?
Nya vänner kanske. Finns inte så många positiva saker som sticker ut iår tyvärr. Men brudhelgen i Leksand var jävligt kul.

Bästa köp?
Hmm. Måste nog vara bilen även om den köptes i slutet av förra året ;-).

Vilka har du umgåtts med mest?
Emilia och hockeygänget.

Vilka resor har du gjort under året?
Det har blivit några svängar till Leksand men även till Korfu i somras.

Har det skett någon förändring?
Har jobbat mycket med mig själv.

Något du ångrar?
Att jag stått upp för mig själv i vissa situationer och därför gjort saker jag inte mått bra av.

Låtar som kommer påminna dig om 2015?
Dildon Sven hahaha.

Höll du några nyårslöften?
Hade inga nyårslöften.

Saknade du någon?
Ja.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare tyvärr. Nästa år ska bli bättre då detta avslutats bra.

Vad spenderade du mest pengar på?
Hockeyresor. Leksands IF med andra ord.

Har du några nyårslöften inför kommande år?
Brukar inte ha några nyårslöften, men jag önskar mig kärlek och en ny kropp. Ska jobba på det haha.

Vad är planerna inför 2016?
Gå vidare i yrkeskarriären. Hitta kärleken kanske. Göra mer av det som jag gillar och mindre av det som jag inte gillar. Ta ingen skit. Lära mer av andra.

Vad ska du tänka på inför 2016?
Vara mer ödmjuk kanske?

Vad vill du säga till dig själv inför 2016?
Uppskatta dig själv mer. Du duger som du är!