Det var då själva F A N

Blir riktigt less på att folk har så dålig respekt för andras egendom. Idag när jag var inne på ICA Maxi i stenhagen har något kört in/ut frå parkeringsfickan bredvid mig och gjort en stor repa på min bil. De har liksom stuntat i att det tagit emot och bara fortsatt köra sen inte brytt sig om att det vart en stor repa, eller så såg de och sket i det eftersom det inte blev något märke på dennes stötfångare. Asså jag är så förbannad på det här att jag skulle kunna nita någon på parkeringen som gör samma mot en annan bil.
 
Har pratat med försäkringsbolaget och jag måste till att börja med polisanmäla händelsen. Sen täcker min vagnskadeförsäkring att åtgärda skadan men självrisken är 3000 kr. JÄTTEKUL verkligen. Jävla oärliga idioter. Så jag säger detta till ALLA som kör bil, VISA lite RESPEKT! Kör du på något eller orskar skada på saker, det är din skyldighet att upplysa ägaren. Hur hade du själv tyckt om någon repade din bil?
 
GEEEEESH! Alltså pulsen går upp bara jag tänker på det. Fy fan!
 
Pappa har iallafall beställt ett stift på Upplands motor som man kan täcka repor med, som har samma färg som lacken. Så får bli en provisorisk täckning till att börja med så får vi se när jag åtgärdar problemet. Just nu känner jag inte för att punga upp 3000 spänn bara sådär på bilen. Få se hur mycket det går att täcka den stora repan. Fortsättning följer...