Karlskoga

Igår var på till Karlskoga, hockeyresa såklart. Vi var ett gäng från Uppsala, Sala och Örebro. Vi stannade innan match på Strike i Örebro för lite lunch. Kan verkligen rekommendera vitlökssåsen till Strikeburgaren. Sen drog vi vidare till Karlskoga. Nobellhallen, vad säger man om den? Samma skrot och korn som Metallåtervinning Arena tyvärr. Matchen i sig har jag redan glömt. Magsjuka härjar i laget och det är ett helvete. Bara att komma igen!
 
Dessvärre vissnade jag rejält på vägen hem. Huvudvärk, frossa m.m. Sen kunde jag inte få barnmeny på Dinners i Arboga. Var aningen irriterad eftersom jag inte mådde bra och ville ha en liten portion. Tvingades alltså köpa en stor portion av mat som jag inte åt upp. Så av principsak ville jag ha en låda och ta resten med mig hem.
 
Trots det var resan väldigt lyckad och vi hade skitkul. Det var flera som uttryckte sin uppskattning på facebook.
Leksands IF