Varför planera lagom?

Jag skulle vilja kalla denna vecka för kaos. Men jag har ju själv sett till att den är det hehe. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Jag jobbar "bara" måndag till onsdag denna vecka, vilket kanske är tur. Såhär ser det ut i runda slängar iallafall.
 
Måndag
Tvätta, handlam Systemet och börja packa. Hämta paket och prova kläder för midsommar.
 
Tisdag
Betala Gran Canaria och åka till Grönan på Dropkick Murphys.
 
Onsdag
Fixa naglar, frisören, fixa present till en vän och till Grönan på SiXX:AM.
 
Torsdag
Packa det sista och dra till Leksand (ev. klämma in en snabb vända till systemet). Trollkrogen i Gagnef på kvällen.
 
Fredag
MIDSOMMAR! Lämnar dagen öppen men lär vara fullt ös och minimal sömn haha.
 
Lördag
Midsommardagen. Det jag vet är att vi ska på Rättvikstravet på dagen.
 
Söndag
Lär vara riksbakis och sliten. Men depåerna lär ha laddats med skratt!