Dags att utvärdera

Har testat NIVEA Micellar water via Smartson i nästan 1 månad nu. Det är ett ansiktsvatten som rengör, avlägsnar mak-up från ansikte och ögon. Den är även återfuktande. Ca pris i butik 75 kr.
 
Första intrycket: var positivt. Kändes som att huden blev ren och mjuk.
 
Användning: jag använder den dagligen. Dels tvättar jag ansiktet med den på kvällen, varesig jag har smink eller inte märks det på bomullsrondellen att mycket smuts avlägsnas. Jag tvättar inte av ansiktet efter användningen utan applicerar ansiktskräm. Brukar även använda på morgonen.
 
Summering: jag är väldigt nöjd. Det är ett enkelt sätt att rengöra ansiktet och passar väl in i min vardag då jag inte orkar använda massa olika produkter. Tycker den är väldigt dryg dessutom. Skulle rekommendera till en vän och kommer nog köpa den i fortsättningen.
 
Använder tillsammans med The body shops oils of life på kvällen.