Ny byrå?

För att bryta av bland alla hockeyrelaterade inlägg kör vi istället lite inredning. Jag är så jäkla trött på mina två Malm-byråer där hemma. Har haft dem i säkert 10 år nu. De är i björkimitation och ja fula. Känns inte som nå kul möbler att lägga energi på att göra om heller. Dessutom är 3 av 7 lådor fulla med skit. Strukturera om och rensa kanske?
 
Så jag vill ha en ny. Har spanat in denna, också IKEA men ser lite snyggare ut. Det finns lådor i lite varierande storlekar dessutom. De små lådorna är ju perfekta för underkläder och strumpor. Sen tänkte jag köra på med dekorplast i marmor ovanpå. Skulle bli skitsnyggt i mitt sovrum! Skulle även kunna hitta roligare knoppar till den.
 
Ska klura på denna idé en sväng till och checka med banken ;-). Fyller å andra sidan år om ca 1 månad så kan man önska sig lite presentkort. Presentkort på IKEA och en Matberedare önskar jag mig. Vuxenpoäng?