Matchande sett

Det är väldigt inne just nu med att över och underdel ska matcha varandra i precis lika färg och mönster. Jag har inte riktigt förstått mig på det. Nu är många sådana sett magtröjor också vilket jag förstår ännu mindre. Ledsen men kommer aldrig vilja gå runt och visa magen. Knappt ens om jag fick fettsugning betald.
 
Har iallafall hittat två set som jag tyckt varit söta och övervägt att skaffa själv faktiskt. Ett hittade jag i en blogg i somras och har ingen aning vart det är köpt så finns mest i mitt minne. Det andra hittade jag på Bonprix och tyckte det var lite sött. Skulle vilja beställa hem och test. Känns dock återigen som att jag har kroppsformen emot mig. När ska jag bli bekväm med att ha större lår, rumpa och höfter? Tänk Rebecka Stella liksom!
 
Frågan är hur längden blir på en annan. Vad tror ni? Känns ändå lite sportigt, tänk vita converse till!