Det är mycket nu

Har helt glömt att blogga efter matchen i torsdags. Finns väl inte jättemycket att säga om den. Torsk och vi behöver jobba lite mer på spelet men det kommer väl. Som sagt, bättre att det går knackigt i början än i slutet av säsongen. Tror grabbarna kommer växa och lyfta sig, kanske inte kommer gå rakt upp som i HA men tror vi kan slåss med bottelagen iaf.
 
Vi åkte visserligen på torsk mot KHK i lördags med men jag orkar inte hänga upp mig på det. Nästa gång tar vi dem hehe.
 
Fick iallafall beskedet i fredags om att intervjun i onsdags gick bra och att jag gått vidare till nästa steg. Så imorse var jag till Stockholm igen på intervju hos kund. Tycker det kändes bra men är svårt att veta vad de tycker och tänker om framtiden. Tyckte kanske att de kunnat vara lite tydligare i annonsen ang tjänsten. Det var mer lön än jag trott från början så jag har utgått från att det är HR men lite lön. Nu kommer det kanske blir 30 % lön. Gör inte mig något men de kanske trodde att jag sökte för HR och så var det mycket lön. Men att stötta lön, inte göra löner själv. Sen har jag gjort så mycket brett, dels för att man i början testade allt och där jag är nu är vi så små att jag fått göra mycket. Här kommer det vara fokus på administration, både lokalt och hos kund. Vilket jag tycker är väldigt spännande ändå, kommer inte sitta vid samma skrivbord måndag till fredag och knappa in samma saker. Kanske skönt att smala ner arbetsuppgifterna. Ser ändå detta som en långsiktig grej om jag får förlängt och trivs. Det finns många sätt att utvecklas på, behöver inte vara fler och olika arbetsuppgifter.
 
Det lät som att de skulle återkomma imorgon. Såklart är man lite nervös och pirrig nu. Jag har bra referenser så jag hoppas att det går vägen. Jag vill som sagt inte vara ledig längre än jag behöver! Jag vill jobba, jobba och jobba lite till. Är inte gjord för att sitta hemma.