Oskön onsdag

Mitt i kaos och hockeyveckan. Jag verkar ha sovit oerhört oskönt inatt. Ont i nacken som bara den. Men kul att kunna fokusera på något annat.
 
Hoppas på lite positivitet i mitt liv. Snälla snälla snälla, ett nytt jobb är nyckeln till mitt välmående just nu samt att jag planerar att åka till Teneriffa en vecka med Gabi om jag hinner få ett jobb innan dess.
 
Fick tyvärr beskedet igår att jag inte haft min extra inkomstförsäkring tillräckligt länge så blir jag arbetslös 1 januari så har jag bara rätt till 80 % av lönen i 140 dagar istället för 300. Så för tusan, ni som tjänar över 25 000 kr i månaden, teckna extra inkomstförsäkring nu nu NU!
 
Intervju i Stockholm idag alltså. Kompetens och referenser anser jag inte vara ett problem. Tror det kommer hänga på personlig lämplighet. Så krävs att jag gör bra ifrån mig på intervjun så sköter mina referenser resten. Referenser har jag inte haft ont om, om jag säger så. Kan variera om det är så också.
 
Förresten, min tatuering kliar just nu så jag håller på att bli tokig! Detta är väl tredje dagen, men känns lite bättre. Den är trots allt inte ens två veckor gammal så mitt i läkningsprocessen också.
 
Imorgon drar vi till Leksand, tjohoooo!