Världens träningsvärk

I tisdags var jag på ett pass skivstång soft efter jobbet. Det är verkligen inte soft utan det är ett pass som vanligt men att fokus är på teknik och det går lite långsammare mellan övningarna. Men kroppen får lika mycket träning. En genomkörare helt enkelt.
 
Jag tyckte då att jag kunnat ha lite mer vikt på stången, men idag är jag glad att jag inte hade det. Träningsvärken är det värsta jag känt av på länge och det är i stort sätt alla större muskler i underkroppen. Överkroppen fick nog inte så stor utmaning av för lätta vikter, kände av lite igår.
 
Har bokat in mig på samma pass nästa vecka och tänker köra några veckor. Har även bokat in mig på Core eftersom det inte kändes som att den delen fick så stort fokus på skivstångspasset. Sen kommer det så småningom även läggas till ett medelpass på lördag förmiddag. Blir grymt, är fortfarande peppad och motiverad.
 
Igår gick jag in i nästa fas så kör nu en smoothie/smoothiebowl med. Nyttigt värre. På kokosmjölk paleostyle, så inge mjölkprodukter.