Blää måndag

Vaknade imorse med ont i kroppen, inte som att jag är sjuk mer som träningsvärk. Ändå var det övergripande känslan blää i hela sinnet. Känner mig inte alls på banan idag. Allmänt låg och nedstämd. Borde inte ha någon anledning till det egentligen.
 
Dock fick jag beskedet att lokalen jag tänkte boka för födelsedagsfirandet inte kommer gå att boka efter 1 april. Den ska säljas. Så jäkla typiskt. Det är inte precis gott om lokaler i den här stan om man vill fixa med egen mat och inte köpa svindyrt på plats. Hade precis kommit fram till att catering var bra. Då ska det såklart skita sig med lokal. Den måste ta 60 pers och vara hyffsat centralt belägen. Fan också. Kan fan inte hyra en buss för att köra gäster till en bygdegård i skogen.
 
Nej, den här måndagen har inte börjat bra. Och jag vill bara hem och bädda ner mig.