Boule och sommaravslutning

En hektisk period på jobbet är slut och det är snart dags för semester. Jag jobbar även nästa vecka men mina kollegor går nu. I vilket fall ville vi fira ett bra genomfört år ute i sommarvädret. Det var verkligen superfint och lagom varmt.
 
Vi började med Boule på Boulebar i Rålambshovsparken, supermysigt. Det vart uppdelat, tjejer mot killar. Vi hade en jäkla oflyt och killarna vann såklart. Det här lär man få höra haha. Efteråt gick vi till Trattorian. Riktigt god mat och även gott vin. En riktigt trevlig kväll vart det. Höll även på att missa sista tåget hem med 3 min marginal.
 
Idag är jag lite seg. Hade tänkt ta lite sovmorgon men min brandvarnarna gick bananas halv 7 imorse så då var det lika bra att kliva upp. Måste kontakta hyresvärden för att byta den. Just nu är den inlindad i 2 lager täcke så hoppas inte grannarna blir störda under dagen.