Midsommar

Jag har inte orkat skriva om min midsommar, det är till stor del pga min rygg. Helt slut! Man blir trött av att ha ont, enda fördelen är att jag inte har så mycket matlust. Idag kunde jag nästan gå ordentligt till jobbet men ont gör det. Men jämfört med i måndags så är det bättre.
 
I vilket fall spenderade jag midsommar i Lindsbro. Åkte ut mitt på dagen på Midsommarafton och åkte hem på söndag eftermiddag. Midsommar var ändå ganska lugn, vi gjorde en midsommarstång och grillade. Jag och Malin fick för oss att cykla iväg på en 25-årsfest hos en kompis. Sen fick vi cykla hem i regnet. Totalt 1,5 mil.
 
På lördagen var det kubbturnering i byn. Tror 20 lag deltog. Vi hade 3 lag anmälda. Det gick inte så bra för vårat lag men grabbarna vann hela skiten. Lär vi få höra om en tid framöver.