Modo borta

Sliten är bara förnamnet just nu. Supporterresa till Ö-vik i helgen. En jäkla massa mil i bil och buss. Vi lämnade Uppsala vid 08 i lördags och kom hem igår ca 19.30. Räkna då in alkohol, dålig kost och lite sömn så har ni ett vrak. Ett vrak är vad jag är just nu, fysiskt och psykiskt.


Men det var roligt även om alkoholen slog till hårt på mig. En jäkla massa tårar trots att jag var glad. Logiken? Ingen aning.

Matchen, tja kollade på reprisen igår när jag kom hem. 2 perioder iallafall sen gick jag och sov. Modo gjorde en Leksand och vände 1-3 till 4-3 i förlängning.

Match 4 på säsongen. Vi har tagit 7 av 2 poäng. Det är lugnt. Spelet är stundtals så jävla bra att jag vill gråta, sen tappar vi allt och jag vill gråta.

Ska kriga igenom den här måndagen. Det kan bara bli bättre även om det är den värsta perioden på året. Mörkt mörkt och grått. Börja trycka D-vitamin kanske.