Förändringsperiod

Känns som att jag genomgår en period av förändring.
 
Dels har vi kosten och träningen. Har inte ätit socker på 5 veckor. Glömde ställa mig på vågen imorse, tänkte även ta mått. Drack visserligen lite vin i lördags när vi skulle på konsert men inga mängder alls. Vart ingen blöt kväll om vi säger så, lite till maten och mingel. Mådde dock oerhört konstigt hela dagen igår så dröjer nog ett tag innan jag dricker nästa gång, inte värt det. Nu är det inte säkert att det var alkoholen med all sjukdom runtomkring. Hade huvudvärk hela eftermiddagen i fredags, även på dagen i lördags. Har gjort ingefärashot att dricka varje morgon, hjälpte förra året. Placebo I löv ;-)
 
Och jag var hos frissan i fredags efter jobbet. Satt i valet och kvalet om jag bara skulle fräscha till det eller kapa. Det blev det sistnämnda. Ingen koll på centimeter men det vart en hel del och är riktigt ovan. Känns ändå ok. Jag får växa in i det, hehe.
 
Bild från när jag kom hem, rakt så lite kortare när det är lockigt med.