Öppenhet

Undrar emellanåt om jag fått en släng av alzheimers light. Kommer knappt ihåg hälften av det som händer nuförtiden eller så är det för att tiden går så snabbt. Jag kör fortfarande berocca varje morgon, kroppen känns inte helt 100 men jag kör på. Måste ge med sig någon gång. Har fortsatt gå och träna, även om jag inte kan ge 100 känns det bra.
 
Dessutom händer rätt mycket förändringar just nu och jag har haft en helt del att fundera på. Förra veckan blev det klart att en kollega skulle bli chef över oss andra två i gruppen. Först kändes det sådär, eller det kändes lite märkligt. Vi är tre i gruppen och en blir de andras chef. Idag känns det lite bättre, vi har haft individuella möten och även hela gruppen. Måste vara öppen för att även detta kan bli bra även om det är drygt med ny chef för tredje gången på kort tid.
 
Vi får se vad som händer.