Då var semestern slut

Ja semester har tydligen inneburit bloggtorka deluxe. Har knappt suttit framför en dator på hela tiden och jag anser fortfarande att blogg.se´s app i mobilen inte är speciellt användarvänlig. Därför använder jag den inte.
 
Nåväl.
 
Sen jag sist bloggade har jag varit på Kreta, testat på glasblåsning och varit till Leksand. Jag hann även med att vara bitter över att vara hemma i Sverige. Fyfan vilket uselt sommarväder vi haft, kunde varit sämre med jag vet. Sen jag kommit hem har det iallafall inte varit soligt och varmt. Har knappt velat vara ute i shorts och linne.
 
Nu sitter jag här och har jobbångest. Jag vill inte börja jobba på måndag. Är inte alls redo och inte ett dugg sugen på att sätta mig på tåget. Enda positiva är att det kanske kan bli lite rutin på saker och ting igen.
 
Kommer slänga upp lite inlägg som inte lagts upp.