Lite less

Är verkligen inne i en period då jag knappt orkar med mig själv. Det har varit mycket på jobbet, något känns inte helt rätt privat heller. Vad jag tycker om att pendla behöver jag knappt skriva. Hela denna vecka har det varit strul med tåget, sen ankomst, strul på vägen och inställda avgångar. I onsdags var det värre än värst. Jag kom till tåget 20 min innan det skulle gå och det var smockfullt. Fick veta att avgången innan varit inställd så där satt alla som skulle ha varit på det tåget samt alla som brukar åka samma som jag. Det fanns ingen luft alls på tåget, det var varmt, kladdigt och skittrångt. Svetten rann fast man bara stod still. Fy fan. Samma sak igår, ingen luft alls på tågen. SJ för i helvete vad betalar vi för? Överväger starkt att till nästa månad köpa kort i 1a klass. Ska det vara såhär hela sommaren kommer jag att dö på riktigt.