Kaosvecka

Jag skulle behöva några timmar till på dygnet denna vecka. Vet inte hur jag planerat min verksamhet alls. Ibland blir det väldigt mycket helt enkelt. Jobbet flyter på som vanligt så det är väl den "lugna" tiden denna vecka. Annars är det full upp varje dag efter jobbet.
 
Måndag - Igår skulle jag handla och göra matlådor efter jobbet. Check.
Tisdag - Träning vilket innebär att jag är hemma 19.30 - 20.
Onsdag - Baka till fredagsfikat på jobbet, tvätta, laga mat, ta ett varv med dammsugaren.
Torsdag - Fixa fransarna och packa.
Fredag - Biodejt med Emilia. Packa sista. Hinna in på systemet.
Lördag - ca halv 8 börjar resan upp till Ö-vik via Östhammar och Gävle. Supporterresa med övernattning.
Söndag - Sitter troligtvis i en buss större delen av dagen.
 
Peww sen vad den veckan över... endast 7 veckor kvar tills vi åker till Mexiko. Zzzz