Fullt ös!

Halvvägs denna dag och alla planer den innehåller pewww. Imorse råkade jag hamna på Cubus och där var det 40 % rabatt på hela köpet plus att de första kunderna tydligen fick en presentpåse. Fyndade en kjol jag kikat på innan. Brukar inte riktigt ha kjol men denna kändes lite vintrig och fin. En långärmad till så är det klares.
 
Kl 9 hade jag tid för massage hos moster, välbehövligt kan jag säga. Efter hade jag tid att fixa naglarna hos min andra moster. Efter det drog jag iväg till Boländerna för att fixa kattsand, leta solkräm och handla lite. Fick kasta i mig lunch för ett tag sen. Nu sitter jag och väntar på att golvet ska torka, har precis dammsugit och moppat.
 
Lite adventsfix ska upp innan jag kl 16 har tid hos frisören. Det är hög tid för ett besök där, inte varit hos frissan sedan midsommar. Kl 18 ska jag möta upp Emilia, vi ska käka och gå på bio.
 
Gaaah som sagt, fullt ös idag. Lär inte ha problem att somna ikväll haha.
 
Imorgon drar jag och gubbarna till Leksand! Malmö står för motståndet.