29 Barre!

Mentalt känner jag mig fortfarande som 23 men vaffan man får acceptera läget. Vad jag vet ingen ålderskris... än. Är väl för att jag tror jag är 23 som sagt ja. Kommer ihåg när man tyckte att folk som närmade sig 30 var jättegamla. Har börjat se Sex and the City igen på HBO Nordic om kvällarna. Där blir det väldigt tydligt hur tankebanorna var på 90-talet. Hade man fyllt 30 var det kört, man, barn och giftemål liksom. Nu är det helt okej att sätta karriären först, plus att jag inte hittat "the one" bland alla puckon än, hehe. Karriärmässigt idag är nästan 30 inget, jag jobbar ändå högre upp i företaget och är yngst. Alla som är yngre jobbar på "golvet".
 
Jaja, nog om det. 03:56 den 27 april för 29 år sedan föddes en flicka som envist valt att gå sin egen väg, hitta sin egen väg. Hon har lärt sig att inte hålla i andra alltför hårt, folk kommer och går. Där någon försvinner kommer någon ny. Och jag har lärt känna en jäkla massa folk det senaste året, några tycker jag jättemycket om dessutom. Det senaste året har även lärt mig att det är okej att vara sårbar och att be om hjälp. Det går inte att fixa allt själv även om det är högst personligt. Jag fortsätter använda min nyfikenhet för att förstå inte bara min egen verklighet utan andras. Jag kanske inte förstår eller håller med om allt men det är ändå intressant att få insikt i andras sanningar.
 
Nåväl. Få se var år 29 av mitt liv har att erbjuda. Har på förhand trott att 2016 kommer att bli ett bra år. De första 4 månaderna har varit riktigt bra iallafall.
 
Bjuder på en gammal goding när man faktiskt var 23 haha.