Deppigt väder

Kul väder man vaknade till imorse. Regn, grått och kallt. Det är även perioden nu innan de sätter igång värmen i lägenheten och där ändå är kallt och rått på nätterna. Min arm som uppenbarligen legat utanför täcket inatt var iskall när jag gick upp i morse. Jäkla kul alltså. Ligger ju nerbäddad under en filt om kvällarna i soffan.
 
Det var heller ingen höjdare att cykla i regnet. Kändes som höst också. Grått, blött och massa löv på marken. Nej nej nej. Inte än. Eller med den här sommaren kan det lika gärna bli höst och vinter nu så vi kan glömma det vi aldrig fick. Okej, nu är jag lite negativ.
 
Ska bättre mig. Förhoppningsvis blir det bättre väder under eftermiddag/kväll. Tanken är att se Magnus Uggla på Grönan. Men med tanke på att det regnat lite på alla konserter vi sett där iår så är jag förberedd med en regnponcho. Även om det är skitfult haha.