Salladslax

Det blir en del paleosnack här inne just nu. Men jag vill gärna dela med mig av det som jag tycker är bra. Jag letar ju inspiration av andra och delar gärna vidare.
 
Jag hittade något på Ica Maxi i söndags när jag skulle kolla på en blender. Skrev igår om att jag var riktigt sugen på lax så det var nog därför jag hittat den. Ica har i sitt sortiment något som heter salladslax. Det är lax som de varmrökt och gjort mindre bitar av. Jag älskar denna. Perfekt till en lunch eller middag. Bara att fixa tillbehör så är det klart. Jag gillar inte kall lax i vanliga fall men varmrökt lax är supergott. Är inte sista gången jag köper.
 
Notera att jag köpte med kort datum. Sånt älskar jag också. Även om det är kött eller kyckling är det bara att slänga in i frysen om man inte ska äta det direkt. Matsmart sådär. Appropå matsmart så har jag handlat av dem på nätet och kommer lägga upp ett inlägg om det.
 
Men iallafall Salladslax. Kolla efter den i kyldisken för fisk.