10e maj - dag 3

Idag är kroppen lite seg måste jag säga. Det är dag 3 med lågt kaloriintag. Tror inte heller att kroppen riktigt vant sig med att cykla och gå massor till och från jobbet. Från att ha åkt bus, tåg och tunnelbana dörr till dörr så blir det nu 20 min cykel och 30 min promenad varje dag. Får bra vardagsmotion iallafall. Det resulterar i att benen är lite sega, extra mycket idag.
 
Annars känns det rätt bra. Jag känner mig inte hungrig mellan måltiderna och humöret är det ingen skillnad på. Överväger att köra 2 veckor på ren yokebe-kost men vi får se hur jag känner på söndag. Samtidigt är jag sugen på sallad. Tror jag ska äta enligt paleo igen den måltiden jag äter varje dag, för att hålla sötsugen borta. Eller suger att stoppa i mig saker mellan måltiderna kanske jag ska säga.
 
Imorgon kommer det nog kännas bättre. Benen lär fortfarande vara lite sega men de får vila till helgen. Verkar som det ska bli fint väder och varmt både på fredag och lördag. Sweet.