Det var den långhelgen

Måndag och full vecka. Jag är så trött att jag knappt var vid medvetande på väg till jobbet. Det gick på autopilot om vi säger så. Hade svårt att komma till ro igår, det var rätt varmt och sen vaknade jag kl 05 och kunde inte somna om. Blir roligt idag med andra ord. Vi har dessutom styrelsemöte efter jobbet så får se vad vi hamnar. Som det är nu funkar det inte att driva en grupp.
 
Långhelgen passerade lika snabbt som en vanlig helg. Jag har väl inte gjort något speciellt egentligen. Konsert på Grönan i torsdags, var till mamma i Örbyhus i fredags, skrotade runt hemma i lördags och ja det gjorde jag nog igår med förresten. Det har blivit 1,8 mil i Jällaspåret i helgen. Så har blivit lite träning med. Sprang 3 km i fredags, kors i taket.
 
Denna vecka är det fullt ös igen. Som sagt, styrelsemöte ikväll, PwC run & charity walk imorgon, Zara Larsson på Grönan på torsdag och bio med Emilia på fredag. Tanken är att åka ut på landet och pyssla på lördag. Pappa fyller på söndag så blir fika för honom. Sen är det även ledigt måndag och tisdag så får se vad jag roar mig med. Balans!