Jag ger upp

Jag vill inte ge sken av att jag har dåligt tålamod eller så men ibland blir jag så jäkla less på min kropp. Om jag bara kunnat få vara smal med superförbränning men nej. Jag fick genen där det är extremt lätt att lägga på vikt, sämst förbränning som nog dog helt den dag jag fyllde 30.
 
3 veckor in i mitt dietschema så står vågen på - 2 kilo. Ja jo två kilo tänker ni men med tanke på hur jag äter och rör på mig så är jag inte alls nöjd. Jag har inte ätit socker eller snack på 3 veckor. Jag går och cyklar sammanlagt ca 8 km varje dag plus lite extra träning på det.
 
Jag ger fan upp. Vad är poängen att hålla tillbaka på allt när det inte resulterar i någonting. Fettsugning är nog enda alternativet snart. Helvete vad less jag känner mig. Nu tänker jag äta som vanligt, träna vidare men försöka hålla mig ifrån sötsaker och snacks.
 
Peace out!