Helgen

Herreguud så stressad jag varit hela förmiddagen. Tur jag åkte in till kontoret som vanligt och inte senare. Alltid är det något. Nu sitter jag iallafall på tåget hem. Full fokus på packning och lägga in alla räkningar.


Helgen passerade snabbt men riktigt supertrevlig. I fredags var vi på Globen på konsert, 5 finger deatch punch och In flames. Innan käkade vi på Pinchos. Mums! Sjukt kul kvinna på tunnelbanan, hon hade sin katt med sig haha.

Tog lite sovmorgon i lördags innan jag skulle fixa naglar och fransar. Sen blev det inför-semester-middag med Emilia på Pinchos (igen men i Uppsala). Älskar stället, god mat/dryck och bra pris.

I söndags var jag ut till Lindsbro för att gosa med tillskottet Nora (drevervalp) och käkade lunch. Efter det lämnade jag av Tingeling hos farmor så jag kunde städa hemmet. Började även se över packningen.