Min helg

Jaha då sitter man här och det är måndag igen. Det positiva med denna måndag är att det är 1 vecka tills vi åker till Mexiko. Jag vet att det är lite mycket tjat om det just nu men ni förstår inte hur peppad jag är. Det ska bli så jäkla kul att åka iväg. Kommer maxa denna semester på alla tänkbara sätt. Njuuta!
 
I vilket fall så var jag hem till mamma och käkade middag. Min syster och grabbarna var också där så fick passa på att umgås lite. Mamma fyller egentligen idag men för att få ihop alla så blev det middag i fredags. Var även upp en sväng till mamma igår och åt tårta. I lördags var det hockey som gällde uppe i Leksand. Vi passerade 3 vinterzoner med snöfall på vägen upp. Spännande med första snön och bilkörning med det gick bra. Oj vilken match och massa känslor. Leksand vann med 4-2 och det var en jävla stämning. Var hes både efter och igår. Idag har rösten återhämtat sig men inte helt.
 
Ladda för en vecka som säkert kommer gå huuur långsamt som helst. Men avsluta saker och se till att det är ordning och reda medan jag är borta.