Hockeyfredag

Hej alla glada.
 
Det är fredag, igen. Helt galet vad tiden går fort. Idag är jag lite extra glad då det är träningsmatch mot SSK uppe i Tegera, så kommer åka i eftermiddag. Hockeyabstinensen är obeskrivligt stor just nu.
 
Enda tråkiga idag är att jag sovit dåligt pga ont i magen. Oklart vad det beror på egentligen. Blir väl bra så småningom. Får ta det lugnt med vad jag stoppar i mig idag och ta det lugnt eftersom det fortfarande inte känns helt bra.
 
Äter nu Paleo på heltid. Det har fått en väldigt positiv inverkan tycker jag. Känner mig piggare och gladare, får inte alls samma dippar. På söndag har jag varit helt socker och alkoholfri i 4 veckor. Det känns riktigt skönt kan jag säga. Imorgon ska jag och Emilia ha filmkväll istället för åka till Grönan. Perfekt, då kan jag träna och så får jag fixa morötter och gurka till filmen.
 
Känslan när man väntar på att säsongen ska dra igång ;-)