Nytt normaltillstånd

Tror det enda folk hör från mig nuförtiden, förutom klagandet på pendeltågen, är min träningsvärk. Den har blivit konstant på något sätt i olika kroppsdelar varje gång eller för den dela alla kroppsdelar samtidigt. Igår var jag på bodycombat. Jäklar så kul och jäklar så jobbet. Resulterar såklart i världens träningsvärk i muskler jag inte visste jag hade pga att detta var träning jag inte brukar göra. Så stapplandes tåg jag mig in till kontoret idag. Att ta på sig skor är en smärtsam upplevelse. För att inte nämna att jag råkade nysa imorse och träningsvärken gjorde att jag nästan förr ihop på golvet haha.
 
Men jag älskar det. Jag går runt på 3-4 pass i veckan. Jag känner mig pigg och jag känner mig stark. Jag älskar det. Kosten kanske inte varit den allra bästa under helgen men i veckorna är det strikt. Såhär bra och regelbundet har jag nog inte tränat sedan 2013. Denna månad har jag tränat mer än jag gjorde på hela förra året. Och vet ni, det känns jävligt bra. Kom även i ett par jeans som för några veckor sedan kändes för tighta och obekväma för att användas. I år ska jag komma i mina gamla kläder istället för att köpa nya. Score!